La dracu!

Posted by Christine | Posted in | Posted on 12:48


Nu-mi vine sa cred! De fiecare data cand am impresia ca lucrurile decurg normal, apari tu,Fat-Frumos, de fiecare data transformat, si ai grija sa-mi spulberi toate visele. Te urasc Fat-Frumos! Te urasc! Deja ma hotarasem sa uit ultimul "incident", sa uit ca am fost naiva si te-am crezut, sa uit ca m-ai facut sa sufar desi mi-ai promis ca n-o sa renunti nicicand la mine, iti amintesti ?!? M-am hotarat sa-ti uit ultima infatisare indiferent cat de tare ma doare asta. Da, Fat-Frumos, m-am hotarat sa te uit si sa ma indragostesc din nou....de...de...noul tu. Si din nou am fost naiva. M-am grabit pentru nu stiu ce si desi m-am indoit un pic, in ultimul timp incepuse sa-mi placa noul tu, Fat-Frumos! Incepusei sa-mi placi si incepusem din nou sa te cred...cand voi inceta sa mai fiu asa naiva , cand???? Deja nu mai pot...imi vine sa alerg, sa tip, sa-ti spun ca te urasc Fat-Frumos pt k mereu ma faci sa sufar... Am vrut sa fie frumos, dragul meu, stii...si pe mine ma doare poate la fel de mult ca pe tine, poate chiar mai mult caci rana mea e mai recenta, dar nu ti-am spus niciodata, nu? Si-am incercat s-o iau de la capat, sa uit....si tu? Nici macar n-o sa-ti spun, Fat-Frumos...o sa ai impresia ca nu stiu nimic si ca nu ma doare...dar doare ca dracu!! Si nu stiu ce ma doare mai tare...poate ma doare ca sunt atat de naiva....dar nu-i nimic Fat-Frumos...tu saruta-ma pe mine si gandeste-te la ea, gandeste ca n-o sa mai fie nimeni ca ea, ca nu vei mai iubi pe nimeni ca pe ea, da Fat-Frumos...saruta-ma. Si o sa uit ca ultima oara m-ai mintit...dar stii ceva Fat-Frumos?....ultima oara m-am simtit iubita..

Comments (2)

Mi se pare mie sau aici e vorba de 2 Feti-Frumosi?

:)

Trimiteți un comentariu