am visat ca era primavara

Posted by Christine | Posted in | Posted on 22:12

si cald....
si iesisem afara in blugi stramti si tenesi, cu esarfa la gat si ochelarii aia mari pe nas...
si-am crezut....ca a venit primavara...

mergeam pe strada si la fiecare cativa pasi erau flori...m-am indragostit de toate mainile acelea puternice care duceau flori sotiei, iubitei, surorii, colegei, amantei...ador barbatii care apreciaza femeia din viata lor...iubesc femeile care se emotioneaza cand primesc flori...

te vedeam colorat dragul meu...
erai frumos si zambeai...erai cald...fericit...

iesisem pe malul lacului si toata lumea alerga...si toti baietii imi zambeau cand treceam pe langa ei, fara sa fluiere, fara sa-mi spuna nimic, doar zambeau....
si-am alergat in parc impreuna cu Sasa care m-a adorat de cum m-a vazut...si stapana ei era fericita ca se putea odihni un pic..

si-apoi m-am trezit, ca asa e natura visului...nu poti visa la infinit...
in casa era frig si cand m-am uitat pe fereastra am avut impresia ca am dormit prea mult....e iarna.

lumea e grabita, copiii au incaltarile ude si mainile'nghetate...strazile sunt aproape pustii...pana si tu esti rece dragul meu...speram ca macar tu sa te desprinzi de lumea asta inghetata...

si'oricat de frig ar fi, oricat de mult mi-as dori sa te visez, primavara, nu pot sa nu ador visul de'afara...de parca zapada ar ingloba in ea toate amintirile copilariei mele..cum sa ma despart de ea/? nu pot ...o ador...o voi adora pana cand se va hotari sa plece...nu pot sa-mi doresc sa plece...poate ca e printre putinele lucruri care ma fac fericita..

am visat ca era primavara..












Comments (0)

Trimiteți un comentariu