Ce om!

Posted by Christine | Posted in , | Posted on 23:54

Ma uitam azi la o fotografie de'a lui...eram curioasa cum arata un om care scrie asemenea lucruri, care controleaza bataile unor inimi.. Azi noapte am bifat si cea de'a saptea carte a sa .. Se spune ca este maestrul genului horror, eu as spune ca scrie mai degraba thrilerre psihologice..si cum sunt innebunita dupa astfel de carti, filme banuiesc ca deja ati ghicit...daaa..il ador pe omul asta. Pentru ca se joaca cum vrea cu rabdarea mea, cu suspansul, cu emotiile...Nu-l compar cu marii scriitori, Dostoievski spre exemplu, nu...Saul nu e unul din maestrul cuvintelor. El e doar maestrul actiunii, cartile lui sunt usor de digerat, prea usor as putea spune, insa stilul...e inconfundabil. Si cand ma apuc de'o carte de'a lui citesc oriunde, oricand, oricum...imediat inainte sa adorm sau imediat dupa ce ma trezesc, in metrou, la masa, in pauze, chiar si in timpul cursurilor cateodata.
Ultima carte citita se numeste 'Prezenta'. Am tremurat la propiu la finalul cartii. Doamne, ma atasasem atat de mult de baietelul ala dragut si nevinovat care devenise eroul meu si ma temeam pentru viata lui..imi era teama ca Saul  va fi necrutator in final ca in majoritatea cartilor sale (si mi-am amintit de 'Creatura' -pe care obisnuiesc sa o trec in top ten cele mai faine carti pe care le-am citit- la care am plans la final pentru ca personajul nu merita sa sfarseasca asa aspru).
Am mai spus si ma repet, Saul nu e un mare scriitor, dar are altceva...Saul iti controleaza mintea fara sa-ti dai seama...
Azi noapte, imediat dupa ce am terminat 'Prezenta' as fi inceput o carte noua (tot de'a lui bineinteles). Ma uit la ceas. 04.00. Oh, come on...ma trezesc la 8..2 examene...hai sa ma culc...dar a fost atat de frumoasaaaaa..
Pana acum am citit si mi-au placut 'Creatura', 'Roiul', 'Umbra', 'Intuneric', 'Fulgerul negru', 'Pedeapsa pacatosilor', 'Prezenta'.

Comments (3)

Recomanda-mi un film psihologic! Thx in advance

Ultimul thriller psihologic pe care l-am vazut e The Uninvited...e bun, mai ales finalul. Psihologice mi-au mai placut Crash, A beautiful mind , The machinist, eternal sunshine of spotless mind, Butterfly effect (pe care cred ca l-ai vazut, dar oricum il trec pt ca mi-a placut), Seria Cube (Cube, Cube Zero, Hypercube) (in ordinea asta ca au legatura).
Eu am o problema cu retinutul numelor filmelor...daca imi mai aduc aminte iti mai spun.
By the way....de ce nu-ti pot lasa comm pe profilul tau?

The game, memento, the machinist, donnie darko, se7en, minhunters

Trimiteți un comentariu