lumi albe

Posted by Christine | Posted in | Posted on 18:00

Vad cum se aduna 7 semne-n luna
Se topesc in linguri ale vietii riduri parca
Parca-i un blestem, parc-aud un tren...
Imi tasnesc prin vene ale noptii semne...

Ma scufund mereu, si e tot mai greu
Cu-o fatza frumoasa, moartea sta la masa
Imi promite raiul si-mi arata paiul
Ma agat de viata, ea... ma scuipa-n fata

Se face praf lumea,
Se face praf lumea,
Lumea mea se face praf,
Se face praf lumea,

Se face praf lumea,
Lumea mea se face praf,
Se face praf lumea,
Se face praf lumea,

Lumea mea se face praf,
Te rog ajuta-ma,te rog ridica-ma,
Moartea alba vine,prafuri rele fine,
Doar in mare de ceata sufletul ingheata,

Toti arunca pietre,
Faluturand otreve,
Ce lume de lamba
Ce de tata stramba

Se face praf lumea,
Se face praf lumea,
Lumea mea se face praf,
Se face praf lumea,

Se face praf lumea,
Lumea mea se face praf,
Se face praf lumea,
Se face praf lumea,

Lumea mea se face praf,

Sunt prins intre flori,
M-agat de porti sa trag,
Ea ma trage la sort,

Se face praf lumea,
Se face praf lumea,
Lumea mea se face praf,
Se face praf lumea,

Se face praf lumea,
Lumea mea se face praf
(Te rog salveaza-ma)
Se face praf lumea,

(Te rog ridica-ma)
Se face praf lumea,
Lumea mea se face praf,
(Te rog ajuta-ma)

Lumea,
(Te rog ridica-ma)
Lumea mea se face praf
Se face praf
Se face praf

Se face praf
Lumea mea se face praf
(Te rog ajuta-ma)
Lumea

(Te rog ridica-ma)
Lumea mea se face praf
Se face praf
Se face praf

Se face praf
Lumea mea se face praf
(Te rog ajuta-ma)
Lumea

(Te rog ridïca-ma)
Lumea mea se face praf
(TE ROG AJUTA-MA)
Se face praf

Se face praf
Se face praf
(TE ROG RIDICA-MA)
LUMEA MEA SE FACE PRAF

Se face praf
Se face praf
Se face praf
(TE ROG RIDICA-MA)

Comments (0)

Trimiteți un comentariu